Innleggelse nr. 2

Ja, da var jeg her igjen da.. Med de grønne veggene og stygge tankene. Det er ikke så lett å få alt til å funke med en gang.

Jeg dro altså rett fra Oslo S (kom fra trondheim) og til legevakten og var på Blakstad i natt engang. Da var det samtale og gjennomgang av tingene mine før jeg prøvde å få sove. Var på skjermet avdeling den første natten da. Der er der litt mer sterilt enn her på stuesiden. Som jeg tror jeg har skrevet før, så er det for dem som er litt mer utagerende, eller til en større fare for seg selv. Legene vurderte meg dit hen at i natt var jeg veldig ustabil, så de ville ha meg der over natten og det var egentlig helt greit. Idag er jeg på stuesiden, sammen med nesten bare menn. Derfor er jeg mest på rommet mitt. Jeg tror det går litt sånn i bølger når det er overtall av menn og omvendt. Hadde skikkelig flaksdenne gangen da.

Innleggelsen blir nok bare på noen dager slik at jeg får stabilisert meg litt igjen. Tankene går ikke helt den rette veien, så jeg må jobbe litt mer med det igjen. Er ikke på langt nær så syk som jeg var sist. Har blitt mye friskere og vil fortsatt leve, så det går gradvis fremover, selvom det tar lang tid. Jeg får ihvertfall øvd meg på å være tålmodig da. Det som er kjipest nå er at jeg kjeder meg og ikke helt klarer å slappe av. Jeg håper jeg er ute igjen på tirsdag.

Har ikke så mye matlyst heller om dagen og jeg skjønner ikke helt hvor det kommer fra. Jeg som er så sinnsykt glad i mat, har plutselig ikke lyst på noen ting.. Men, det kommer seg nok etterhvert. Nina slutter aldri å spise! Eller det skriver jeg kanskje bare for å berolige dere, men jeg vet ærlig talt ikke hva som skjer på matfronten enda. Det som er viktig å få frem er at jeg VIL ikke slutte å spise og det kommer jeg nok ikke til å gjøre heller. MAT ER HELLIG!

Nå skal jeg lese litt og vente på at det blir natta. På en måte vil jeg hjem, på en annen måte ikke. Det er mer å gjøre hjemme da (selvom det er lite det også, egentlig..). Det var en ting til jeg skulle skrive men det husker jeg ikke, så det får jeg heller ta hvis det dukker opp. Snakkes!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg