Opp og ned og opp igjen

Nå har det skjedd ufattelig mye på kort tid! Og hva gjør vi med det? Jo! Vi blogger, selvfølgelig.

Hvis jeg skal prøve å gjøre dette litt systematisk så fortsette jeg på min lykkerus, som jeg skrev om sist gang. Den vedvarte en stund til. Tirsdag forige uke, fikk jeg være med ut å rulle for første gang i mitt liv. Det var både heftig og gøy og jeg storkoste meg! Sov hos Henriette. Det ble desverre og selvfølgelig lite søvn. Smarte Nina som tar ordtaket “å ta en dag av gangen” veldig bokstavlig tenkte ikke så mye på at hun skulle på Tusenfryd dagen derpå og var jo selvølgelig veldig sliten. Dette hadde hun ikke tenkt på… Tusenfryd var litt gøy og litt teit. Jeg var så sliten at jeg ikke orket særlig mye og det ble mye spising og loking. Skjønner ikke hvordan folk overlever en mnd. med festing – de som er på buss for eksempel.. hvordan orker de?? Jeje, jeg fikk i hvertfall en dag to billett og lovte meg selv at jeg skal være med uthvilt til neste gang! Det var en stor opptur og en stor nedtur på veldig kort tid.

De to dagene sleit meg litt mer ut enn jeg hadde tenkt på (hvis jeg hadde tenkt litt lenger enn nesa rakk, hadde jeg skjønt at det ikke gikk!) så det endte med at mine foreldre fikk rett igjen… Jeg orka ikke være med til Stavanger og DET var en nedtur, det! Den turen hadde jeg gleda meg skikkelig til!!! men man må visst ta konsekvensen av sine valg her i landet og jeg hadde en veldig koselig helg alikevel. Innerst inne visste jeg godt at det ikke hadde blitt særlig morsomt for meg i Stavanger uansett, så sliten som jeg var… Fikk være med i min fetters Black & White party istedet da, det var veldig koselig:) – nok en opptur i nedturene;)

Mandag måtte jeg trekke meg fra produksjonen og forestillingen vi setter opp fra skolen. Det høres jo selvfølgelig ut som at det er pga festinga, men tvilen om jeg skulle være med eller ikke har vært der mye lenger og både lærere, elever og jeg selv tenker at det er det beste for alle parter. Skuespillerlivet handler, desverre, ikke bare om meg!

Tirsdag var den store nedturdagen! Jeg fikk avslag på sykepengene mine fra NAV noe jeg ikke er særlig fornøyd med når de opp til flere ganger har LOVET at pengene skal være på konto innen få dager. Etterpå det var det store krangler på g og jeg knakk litt sammen før jeg dro på visning med pappa, Mona(stemor) og Saro (roomie). Vi fikk den fineste og beste leiligheten i hele bærum og jeg er storfornøyd! Lille Nina skal endelig flytte hjemmefra, men vil absolutt IKKE flytte fra Sondre 🙁 men skal jeg gå et år til på skolen, så MÅ jeg bo nærmere, hvis ikke kan jeg bare gi opp det prosjektet…

Igår våkner jeg da til denne gledelige nyheten om at vi får leiligheten. og hele dagen fortsatte som en stor opptur, helt til det toppa seg med ny rulling i samme buss som sist! men bare myyye bedre for Sondre var med og vi hadde det dødsfett! Dansa masse og jeg ble bestevenn med buss-sjåføren^^ Oh Yeah!! Sov godt og lenge idag:)

Tror ikke jeg har fått med meg alt, men kommer ikke på noe nå – leses (eller no!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg