Hva skjer a??

Nå har det skjedd så mye siden sist jeg skrev og jeg har rett og slett ikke hatt noe særlig lyst til å skrive noe på en stund heller. Men nå er det på tide med en liten oppdatering kanskje.

…..


 

SÅ ER SPØRSMÅLET: HVOR ER NINA NÅ?

Joa, mellom de positive tingene, skjer det jo endel oppi topplokket da… Har blitt mye friskere siden min første innleggelse i fjor. Nå er vi IKKE tilbake der, men jeg er innlagt igjen. Trenger hjelp til å bli ordentlig frisk. Er innlagt på en åpen avdeling, hvor folk er litt friskere enn man kanskje kan forestille seg på et mentalsykehus. Vi skal nå jobbe mot noen mål, som livsverdi, få frem matlysten igjen og struktur i hverdagen. Høres kanskje lite ut, men jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal begynne, så jeg bare dropper å skrive om det. Vanskelig å forklare, vanskelig å forstå, men har du noen spørsmål, må du GJERNE spørre!! Skal holde dere oppdatert jeg. Prøve hvertfall.

2 mndr. senere: På tirsdag bærer det hjem i leiligheten og det gleder jeg meg masse til. De har vært flinke er på “Allmennpsykiatrisk døgnseksjon” og jeg har lært masse nyttig om meg selv her, men nå vil jeg hjem. Er egentlig ganske lei nå og hun behandleren jeg har her er så teit og jeg har ikke likt henne fra dag en, så det skal bli digg å bli kvitt henne!

____

 

22.04.2012

Denne innleggelsen varte ca. 3 måneder og det var under dette oppholdet jeg fant ut at jeg var bipolar. Vi gikk igjennom en rekke undersøkelser og kom frem til at jeg har denne diagnosen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg