Våren = kumlokk…

Kumlokk som er på bakken.. Jeg hater dem. Har ikke tråkket på dem så lenge jeg kan huske. Og nå kommer våren igjen og da smelter snøen på bakken. Dvs. at kumlokkene kommer frem igjen og det er tid for å se ned når jeg går. Når det er vinter er det is på dem og da er de ikke farlige, men nå begynner de å titte frem igjen. Kanskje den eneste positive tingen med vinteren, at de forsvinner. Jaja, jeg kommer vel til å overleve denne våren og sommeren også!

Var hos hun feete psykologen igjen idag. Hun er genialt bra og nå skal vi ha møte med skolen sammen. Ordren ang. møtet var sånn her: “Så lar du meg ta meg av snakkingen, Nina. og hvis hun spør deg om noe så bare se spørrende på meg så skal jeg svare” haha! hun er så bra. Ordner opp for meg vettø;)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg