Tirsdag, dag 4

Da har vi kommer til tirsdagen i Kroatia og det var fortsatt ikke noe sol å se:(

Dagens sang ble derfor: Shades on og Winter Wonderland

 

 

Idag skulle det være sol…

men det var det ikke…

så da slappet vi av på hotellet, før vi gikk mot sentrum en tur, for å gå til «enden» av kystlinjen (altså der hvor det ikke var mer restauranter, hoteller, sjapper osv). Vi tok med oss I, siden moren hennes hadde dratt på båttur og hun kjedet vettet av seg på hotellrommet sitt. Skulle vel egentlig på båttur vi og, men det var så surt og kalt at det droppa vi, lett. Lunsjen tok vi på enden, der og det var en kald og lættis opplevelse;

 

Jeg bestilte pommes frittes. Siden den kosta 15 kroner, regnet jeg med at det ikke var så veldig mye (var ikke veldig sulten), men da maten kom fikk jeg det berget med mat. I og Hanne skulle dele en pizza og da jeg spurte om en ekstra tallerken til dem, misforstod kelneren og jeg fikk en pommes frittes til… Men jeg var allerede mett etter en kvart porsjon av den første. Mamma bestilte Mixed Salad og gleda seg veldig. Da maten hennes kom fikk hun en «side salat» med innholdet: agurk, salat og tomat og en dressing som smakte sur eddik! Stakkar.

På tilbakeveien tok vi en kaffe, spilte litt kort, jeg tok nakke og rygg -massasje (30min, 140kr) også gikk mamma til leiligheten, mens Hanne, I og jeg stoppet på cafeen hvor de hadde trådløst internett og satt der noen timer. – det var vel dagen i korte trekk 🙂 Har egentlig ikke skjedd sååå mye.. Humøret mitt går litt opp og ned, men det er kanskje ikke så rart når det er storm og jeg har vært stivfrossen i hele dag. Vi er i «syden», det skal liksom være varmt her.

Imorgen må det bli sol…

Og jeg skal ikke bruke mer penger…

-Pis ut 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg