Fredag, dag 7

Hei 🙂
Da var det klart for blogg dag 7, og siste dagen.
Husker ikke dagens sang=/

Dette var den andre dagen i sola og jeg kjente jeg var litt solbrent, men jeg solte meg bak jeg. Lå masse på madrassen på vannet og det var dritdigg. Var varmere idag enn igår. Til lunsj prøvde vi ut en ny restaurant, som skulle ha digge toast, men de var så tørre at vi sleit med å tygge dem!

Vi spiste middag på Roko i kveld også, vi visste jo at vi fikk god mat og service der:)

 

Et dyr gikk inn for landing i øyet til Hanne!

Hele gjengen på Roko 🙂

Stroganoffen min 🙂

Etter middag gikk vi «gågata» tilbake og tok hennatattoo og ble bestiss med tattovøren som var dritfet! Det var loka, men gøy. Følte meg kanskje litt vel turistisk, men det var ikke akkurat første gangen den følelsen dukka opp, så det gikk bra. Tatovøren sa noe som fikk meg til å tenke litt for hele uka har jeg hatt skikkelig rart humør. Det har gått opp og ned hele tiden og jeg vet ikke om det var solen som fikk meg opp igjen, men han sa hvertfall: «You look happy, and I dont know why». Det fikk meg til å tenke litt.. Og det gjorde meg glad at han bemerket det.

Da vi tre jentene kom til hotellet satt de voksne der og drakk øl og mamma hadde tatt Che Guevara tættis som hun klina rundt over alt, kløna. Kvelden endte med at alle fem hadde totalt lættis og ingen visste helt hvorfor!

FRED ut <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg