Hvor er hjemme?

Nå har jeg vært hos S, dro derfra og til mamma, også til pappa også tilbake til mamma, for jeg klarte ikke være hos pappa mer enn en time, også var jeg hos mamma en time igjen og nå er jeg tilbake i Sondres hus. Hvor er egentlig hjemme? Jeg føler meg ikke hjemme noe sted.. Jeg klarte ikke få ro i stumpen hverken hos mamma eller hos pappa. Klarte det ikke i leiligheten heller. Må bare tvinge meg til å sitte her i sofaen hos Sondre nå. Med pcen på fanget og nyte fridagen min… “hjemme”. Jeg kan liksom ikke bruke det ordet. Det er ikke noe sted som er ordentlig hjemme for meg. Hmm…


I wish..

Pisut

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg