Ikke nå igjen?!

Igår ringte jeg overlegen min (som vanligvis bare gir meg resepter, men som nå har blitt psykologen min, fordi nok en gang har psykologen min slutta……………………………) og sa at jeg trengte nye resepter. Hun bad meg komme innom henne og formulerte seg sånn her: “Kan ikke du komme innom meg på torsdag da, så skal du få nye medisiner” – og jeg tenker: KØDDER DU?! Enda mere nye medisiner? Skal dette aldri ende? Kan dere ikke bare gi meg noen forbanna lykkepiller max dose og la meg gå på dem for evig? Må dere drive å messe opp og bytte og bruke meg som et jævla leketøy for medisindosering?

Med mindre de pillene jeg får i morgen ser slik ut, vil jeg ikke ta dem…

– Fred?    ut

 

Dagen etter: Fikk btw ikke noen nye medisiner.. Fikk bare nye resepter, for jeg er så sta at jeg gidder ikke begynne på mer og jeg gidder ikke leke mer.. Nå vil jeg stabiliseres på de pillene jeg går på, hvis ikke så bare tar jeg alt på en gang og driter i det! Da er jeg hvertfall tom for medisiner….?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg