Dagens utfordring

Igår var utfordringen; å dusje og gå i kiosken. Idag var utfordringen litt større, nemmelig å gå til en cafe som ligger litt lenger unna. Ca. 10 min gåtur fra Blakstad ligger cafeen Himmel-Blaa som er en utrolig koselig liten kles og intreørbutikk med cafe og jeg trives veldig godt der, så utfordringen var vel mest det å komme seg ut og gå.

 

Jeg tok med meg Nina og vi gikk i dag tidlig da det åpnet. Fant meg en kjempe søt liten bukse som jeg kjøpte i gave til meg selv fordi jeg synes jeg selv er flink:)

 

Da jeg skulle betale for buksa og kaffen min fikk jeg avvsit på kortet og i ettertid har jeg funnet ut at en eller annen gang da jeg lå hjemme i senga må jeg ha kommet på et påfunn om å spare ALLE pengene mine for da jeg sjekket kontoen lå alt på sparekonto og jeg hadde 0kr. på brukskonto. Jeg lurer på hva jeg har tenkt, eller om jeg har tenkt i det hele tatt?? Jaja, gave ble det uansett!

 

Bare det å tenke på sånne “ærender” gjør meg sliten. Det å tenke på å ordne og styre med ting (noe jeg vanligvis elsker å gjøre!) sliter meg helt ut. Det føles som at tankene løper marraton og ALDRI når mål og de ulike tankene løper forbi hverandre hele tiden. Det er utrolig slitsomt og noen ganger klarer jeg ikke snakke i hele setninger engang. Derfor er det så deilig å skrive!!

Nina kjøpte også noe 🙂

Litt energi hadde vi på morgenkvisten! 🙂
God bedring 🙂
3 kommentarer
    1. HAHA! DU og JEG og ENERGI 🙂 Jeg ler og ler. Men tenk det – 2 turer påen dag. Shit!!!!! WE Rock<3 Fru "jeg-er-så-prippen-og-gidder-ikke-smile-engang-bare-se-sur-ut" ville ikke smake på nøttene mine. (hun tror sikkert de var forgiftet) love - HVA SKAL VI I MORGEN DAAAAAAAAAA

    2. Godt å se bilder av deg! Si i fra hvis du vil ha med meg på tur til himmelblaa eller et annet sted! er litt bizzy resten av uken, men så har jeg ikke så mye å gjøre 🙂
      Felix liker Festus!

    3. Bra dere koser dere litt chicksa 🙂 løw ju 4ewah lix <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg