UTUTUTUUUT!

Jeg skrives ut på mandag!!! Det har vært snakk om både Sikta og Subakutt som en slags overgang, men det var fult begge steder og da blir det rett hjem.

Jeg kjenner at jeg vil ut nå og at jeg er ganske klar. Det blir litt sånn hvileuke da. Jeg får ikke lov å gjøre sånn som jeg pleier å gjøre… farte rundt ogsånt. Må holde meg mye hjemme og det er jo ganske kjedelig.
Det jo selvfølgelig helt opplagt at det da blir en sånn dum ond sirkel og bli skrevet ut og starte på´n med masse prosjekter og farte rundt og slite meg helt ut rett før jeg skal dra, så jeg skjønner det jo. Jeg tror jeg skal fokusere på å avslutte de prosjektene jeg startet på før jeg ble lagt inn (smart, Nina, smart).
Dessutten kjenner jeg restsymptomene som tankekjør og utmattelse. Det er ikke mye som skal til før jeg konker helt ut! Tankekjøret er utrolig slitsomt om dagen, det tar heller aldri slutt.. Vanligvis pleier jeg å rømme fra det med en hel masse “ærender” eller jobb, men nå som jeg bare ligger stille… Du skjønner tegninga!
Og da skjønner jeg jo også at siden jeg ikke får lov å drive å fylle dagene mine med en hel masse ting, så kommer nok tankekjøret til å forbli? Så hvis noen har noen gode tips for å stoppe det så spytt ut! For jeg er rådvill…
-God Bedring da folkens;)
1 kommentar
    1. Jippi! Så bra du “får” komme ut, bra du føler det er riktig. Du kan fullføre det du har startet på, kanskje det er smartere å ha færre prosjekter i luften og heller gjøre de ferdige før du drar??? Du kommer sikkert til å ha nok å gjøre senere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg