Får du ikke sove?

Jeg har gått til psykolog i mange mange år og hørt så utrolig mye rart om mye forskjellig og fått mange rare tips om masse rart. Men det rareste og kanskje beste tipset jeg har fått må være dette:

Når du skal sove og har mange tanker som surrer rundt i hodet samtig er det vanskelig å sove.. Se for det at du står på togstasjonen på perrongen, men at det ikke er du som skal ta toget, det er tankene dine! Lukk øynene og se for deg at du tømmer hodet ditt for tanker og fyller opp toget med dem. Så lukker dørene på toget seg og begynner å kjøre rolig ut fra perongen og laaangt av sted mens du bare står der og ser at tankene dine forsvinner med toget og hodet ditt er helt tomt. Det er så utrolig deilig!
Jeg kan jo ikke garantere at det funker for alle, men det funker for meg i mine verste tankekjør (hvertfall for kortere perioder), så hvorfor ikke gi det et forsøk?
-God bedring da:)
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg