Teskjekjerringa

Var akkurat hos legen. Jeg er undervektig. Det er ikke gøy.. JEG SPISER JO MASSE!!!

Du vet det derre arket du får når du skal ta blodprøver, det var nesten fult av kryss på ting som skal testes! Antakelig er det medisinene som gjør at jeg raser ned i vekt. Jeg har nå gått ned nesten 15 kilo de siste 2 mnd. Og jeg tror jeg kommer til å ende opp som teskjekjerringa! Får jeg ikke lov å være litt frisk??

Han sa at hvis det fortsetter i dette tempoet med vekta, er det ikke mye igjen av meg om et par mndr. Det er egentlig ganske ekkelt! Men får håpe det ikke gjør det da. De må jo finne ut av det nå?

Fikk også beskjed om at det begynner å gå på organene, og det er ikke bra.. Det skal legen i Stavanger få ta seg av. Når jeg kommer tilbake på skolen skal det ligge et forklarende brev til meg der fra fastlegen som jeg kan ta med til *duturuduuu* Paradis Legesenter så de kan ta opp kampen mot organene. (Hvis ikke har jeg organdonasjonskort i lommeboka…).

Egentlig er det ikke noe morsomt. Jeg er litt redd.. Og det er ikke noe pent å være spiltynn!

-God bedring da

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg