Veldig syk, eller bare veldig ekkel?

Æsj.. Vet du hva jeg fant?! På siden av senga mi finner jeg ut at det er festet en tyggis!! Det må jo ha vært fra rett før jeg ble lagt inn sist?? Hele tiden finner jeg ut at jeg må ha vært veldig fjern før den innleggelsen, for jeg gjorde sånne helt fjerne ting!! Haha, glad ingen trengte å ha noe med meg å gjøre da ass!! Og jeg er hvertfall glad jeg er friskere nå:P

Men feste tyggis på siden av senga.. Hva kan jeg ha tenkt??

Nastyyy!!!!

Det er viktig for meg å pressisere i ettertid at jeg antakelig var litt sykere enn jeg trodde da (som de to andre gangene) og at jeg skal være obs på dette i ettertid. Det er også viktig å si at jeg har fått riktige medisiner nå (håper jeg) og at jeg er mer stabil nå som livet mitt er betydelig mer stabilt. Det er jeg VELDIG glad for og jeg håper og tror jeg kan holde meg på beina dette året og i årene som kommer:) Weee!

Men serr…Tyggis på senga! ÆSJ!

-God bedring da:)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg