En mini mani?

Herremann! Idag har det blitt mye av meg synes jeg.. Tror det er en greie når jeg ikke får nok søvn så blir jeg bare får mye for folk (føler jeg selv) og jeg blir til og med for mye for meg selv. Når man er bipolar er det viktig med nok søvn, og jeg ser veldig godt hvordan jeg reagerer på for lite av det. Jeg er hvertfall glad at jeg klarer å se det selv!

 

Hvis jeg får for lite søvn over lengere tid skjer dette:

-Jeg klarer ikke kontrollere hva jeg sier

-Jeg blir hissig og aggresiv, men ikke i for alvorlig grad, bare nok til at det kan irritere folk og at det er slitsomt å være meg

-Jeg prater mer enn nødvendig, normalt og ukontrolert

-Jeg får mye energi, men i den forstand at jeg er utenfor meg selv, jeg er ikke tilstede i den energien jeg har i kroppen. Hvis det går ann å forstå?

Men det er også positive ting som skjer med meg:

-Jeg får mer mot og initiativ

-Jeg blir kreativ

Kanskje litt sånn man forklarer en minimini mani, men jeg vil ikke si det er en mani heller fordi det bare har vært sånn idag. Bare jeg får en god natts søvn nå, så blir nok ting bedre i morgen! Vi får sove til 12 i morgen, så da får jeg nok tatt igjen litt tapt søvn også:) Håper jeg! Skal holde deg oppdatert.

Så er det bare å stille spørsmål hvis du lurer på noe!

-God bedring da

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg