Næring, næring, kom inn, kom inn!

Nå har jeg gått ned igjen i vekt. 49.9 viste vekten idag før middag. Jeg ligger gjevnt der, men var over 50kg. i slutten av oktober og vil vel dit igjen. Jeg tror det er sunt!

Lite av næringen taes opp i kroppen min pga de stygge medisinene mine, men jeg håper det kan gå mot bedre tider snart. Skal til medisinvurdering i morgen.

Innerst inne vil vel jeg som alle jenter være tynn, men jeg vet at det ikke er bra for kroppen min å være så tynn som jeg er nå. Jeg fortsetter å si til meg selv at det ikke er pent heller, og en eller annen gang vil jeg nok tro på det. For jeg vet at jeg kommer snart til å gå opp i vekt igjen og når magen er tilbake kommer jeg til å dø innvendig.

Men jeg vil like magen min og kroppen min, jeg vil like den jeg er og det jeg har. Og akkurat nå, liker jeg vel kanskje å være litt tynn, selvom jeg vet at det ikke er bra! Og jeg er egentlig ganske bekymret for det stakkars intreøret mitt.

Det er forskjell på følelser og sunn fornuft.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg