Thea skal erobre verden siden Voe gav opp

Jeg har faktisk en gjesteblogger! Tenk dere det! Noen vil blogge hos MEG! 😀 ENJOY!!


Hei!

For det første vil jeg si at jeg ikke pleier å blogge, og for det andre syns jeg det er syykt fett at Nina låner meg litt kolonne-plass på superbloggen hennes, slik at jeg slipper å sitte å kjede meg på togturen til Stavanger som tar nærmere 8 timer..

Klokka er 12.24, og vi har ca 2 og en halv time igjen av turen. Det vil si at jeg har sittet på dette dritt-toget i over 5 timer. På disse 5 timene kan jeg berike dere med følgende fakta:

  • Antall ganger jeg har hørt på Robyns album Body talk: 3

  • Minutter jeg har prøvd å sove på: ca 90 minutter

  • Minutter jeg har sovet: ca 24 minutter (drøyt, siden jeg sov 4 timer i natt, hehe)

  • Antall matenheter: 1 klementin, 1 iskaffe, 1 imsdalvann, 1 fersken iste fra Tine, 3 brødskiver fra matpakken jeg fikk av mammaen min, 1 melkerull, 1 vestlands-lefse.

  • Antall sider jeg har lest i mitt nyinnkjøpte Innsikt Aftenposten-blad: 29 av 80 sider

  • Antall sider i Innsikt jeg har blitt smått forvirra av pga vanskelige ord i artikler: 29 av 80 sider

  • Batteriprosent på iPhone: 64 %

  • Hva jeg hører på akkurat nå mens jeg skriver dette her: Foals ? Antidotes (alle med sans for musikk bør sjekke det ut ASAP)

  • Antall bilder tatt med photobooth-programmet: 14 stk

  • Antall ganger vært på do: 1. Snart 2.

  • Antall ganger jeg har oppdatert Facebook: 6

  • Antall notifications: 3 (woho!)

  • Antall ganger jeg har oppdatert Twitter: 3

  • Antall ganger jeg har bytta plass og sete: 3

  • Antall ganger gjespet: haha, kødder. Tror du jeg er så nerd at jeg tar tellinga på det eller?

  • Antall bilder jeg har tatt med photobooth: 10000000. (prøver liksom å ta bilde av Norge, men Norge fucker med meg og vil ikke samarbeide og putter masse trær eller stygge hus, tunneler og tog i bakgrunnen hver gang jeg skal ta bilde FML)

     

En viktig ting å understreke er at jeg ikke har lidet av noen som helst form for sykdommen kjedsomhet. Og vil dere vite oppskriften?
Fordi jeg sitter ved siden av Nina, så klart 🙂 Hun sier hun er den verste å sitte ved siden av på tog, men jeg er brutalt uenig i den påstanden. Har opplevd laaangt verre enn henne, og det er ett annet kapittel jeg skal slippe å kjede dere med. Nina tilføyes i hvertfall i rekken under en av de bedre togturene jeg har hatt! For jeg må ærlig innrømme at jeg var ganske så skeptisk til å ta toget på dagen, siden jeg alltid har tatt natt-toget til Stavanger hver gang. Men tida flyr, og jøss, nå er klokka allerede blitt 12.44. Altså, jeg er enten sykt treig til å skrive eller så er det fordi jeg liker å sitte å drømme ut av vinduet og se på hvor fint Norge er.

 


Se så fint! Ikke meg, men Norge så klart!

 

Ok, tror jeg slutter der. Nå begynner jeg å bable, og jeg merker at Nina blir mer og mer frustrert siden hun får ikke lov til å lese noe av dette mens jeg skriver det og fordi hun vil ha tilbake macen sånn at hun kan skrive et superblogg-innlegg til dere 😉

Uansett..
Nina, jeg er glad i deg. Takk for at du er den du er, jeg setter stor pris på det.


Gleder meg til et nytt halvår med deg! Må det bli enda bedre enn 2010. Hvis ikke skal jeg sørge for at det blir det! (:

– Thea

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg