Tankekjør, på en søndag!

Tankene spinner i hodet mitt.. Hvorfor kan ikke alt bare gi slipp?

Nei, dette er livet, det er det vi lever. Jeg må nok bare deale med det jeg har fått utdelt. Jeg personlig har det egentlig ganske bra for tiden. Men jeg er en person som ikke klarer å ha det bra med meg selv når mine nærmeste ikke har det bra og akkurat nå vil jeg si at de fleste av mine nærmeste har tatt knekken på meg.

Ikke misforstå. Det er jo egentlig ikke meg det er synd på oppi det hele. Men alle disse tingene som skjer på en gang er litt for mye for meg.

Og her er jeg, på en skole i Stavanger, mens hele slekta mi hjemme sliter med sitt og hva kan jeg gjøre? Egentlig ikke annet enn å tenke positivt, se fremover og ta en dag av gangen. Ja, det er lett å si…

Jeg vil ikke gå inn i detaljer på dette. Noe som kanskje er første gang i blogg-historen min. Men det handler ikke om meg og derfor ønsker jeg ikke dele det. Du skriver ikke om alle andres plager du heller?

Igår var en kos lørdag til forholdene å være. Den begynte dritt, og jeg satt lenge i dusjen og ventet på en aha opplevelse. Det kom ikke noen.. I natt derimot fikk jeg den:

Jeg må sørge for å ha det bra i mitt eget liv. Selvom ca. alt rundt meg går på tverke, så kan jeg ikke gjøre noe annet enn å leve her og nå. være med folkene på Solborg og prøve så godt jeg kan å nyte det. Nok en gang, lett og si…

Vanligvis er jeg den som fikser opp i ting hjemme. Men, jeg må innse at det er ikke jeg som er partyfikseren her. Jeg må få leve mitt liv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg