Les Miserables

Ja, nå er vi i full gang med øving til musikalen Les Miserables. Tror det blir dritbra tilslutt.

Det som er litt synd er at jeg har jo måttet ligge i senga den siste uka og henger ganske langt etter de andre. Føler fortsatt at jeg ikke kan være med 100% for magen gjør fortsatt vondt og sårene dunker ved for mye bevegelse. Så må fortsatt ta det litt med ro. Litt kjipt når jeg egentlig vil være med helt og fult på musikalen.

Nå har jeg virkelig fått en tålmodighetsprøve. Problemet er liksom at det faktisk er litt press på dette, for det er ikke lenge til premiere, så jeg må faktisk bare bli fort frisk, jeg har egentlig ikke noe valg… BAH! Vanskelig altså!

Idag har jeg vært så smart å vaske rommet og gulvet på badet. AU! Bra, Nina. Bra…..

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

– Fred ut

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg