Sugar, We’re Going Down

Så dritt og føle seg sååå dritt!

Er passe lei av det nå, og tror det kan komme av alle dagene og timene innestengt på rommet etter operasjonen. Men jo flere dager det går, desto vanskeligere er det å komme seg ut av dette drittkjedelige rommet.

Men jeg føler meg ikke vel noe annet sted. Det er rommet som er trygt. Sånn er livet og statusen akkurat nå. Håper å komme meg ut av dette snarest så jeg ikke waster mer tid på dette dritt-humøret… Vil jo egentlig være sosial, men det er vanskelig og enda vanskeligere når depresjonen kommer snikende.

Føler egentlig ikke at ordet dritt symboliserer hvordan jeg har det nå, selvom jeg bruker det mye. Vet egentlig ikke hva som beskriver meg nå, det er litt difust egentlig. Dritt!

Kommer vel tilbake med flere tanker siden..

Slenger med et veldig søtt bilde!<3

-God bedring da

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg