Den som vil vokse og utvikle seg, må møte motstand

Men hvor mye motstand skal man liksom møte??

“Du har lidd nok nå, er det ikke på tide å prøve noe annet?”

Jeg vet at det er hjernen som messer med meg, men det er veldig vanskelig å gjøre noe med det. Jeg føler meg litt åndsvak og evneveik. Ligger liksom bare her i mitt eget surr av tanker og venter på at det skal gå over. For det vet jeg det gjør, engang. Og det er det som holder meg litt oppe nå. -Egentlig kaver jeg som en hund (i vann) for å holde hodet over vann.

Æsj for et nederlag dette er!

Jeg håper det går oppover snart. For jeg vet det kommer, men når er jo et annet spørsmål…

Ironisk nok hører jeg på plata: Coldplay – Death and all his friends om igjen og om igjen. Haha!

-God bedring da

1 kommentar
    1. sv; Det er jo flere grunner til at jeg snakker om Nesbru da. Jeg vet at Sandvika er bedre, men det vil da også si at det er vanskeligere å komme seg inn.. Jeg er ikke så veldig skoleflink vet du. Også liker jeg nesbru. Og jeg vil mye heller gå på Nesbru MK, enn å gå f.eks på Asker SSP. Uansett så SKAL jeg komme inn på MK. Så hvis jeg kommer inn på Nesbru, så blir jeg kjempeglad 🙂
      hahah, lang kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg