Party in the USA!!

Da er det søndags kveld og jeg har opplevd masse. Sykt mye inntrykk og kul by.

Vi kom torsdags kveld. Da gikk vi på Time Square og ble litt kjent der.
Fredag hadde vi guidet busstur rundt i byen og det var veldig nyttig og lærerikt. Ikke det at jeg noensinne skjønte hvor vi kjørte, men det var spennende å se forskjellene rundt forbi og litt hvor det var bra shopping osv. Fredagskvelden gikk nok med til shopping. Var en tur i Soho.
Lørdag var klassen på besøk på New York Filmacademy. Der vil jeg gå!!! Sykt kul skole og virket som det var dyktige lærere. Problemet er at det ikke er støttet av lånekassen. Tenker litt på 1 mnd. kurs der. Det går nemmelig også ann. Vi hadde workshop og fikk prøvd oss litt, og jeg lærte faktisk noe nytt på den lille tiden jeg var der. Kult.
Søndag, altså idag har vi vært i en kirke med kun “mørke” folk. Alle var sykt hyggelige og imøtekommende og vi fikk høre dødskul gospellmusikk. Et bittelite minus var vel at gudstjenesten varte i 2,5 timer og det synes til og med jeg var i lengste laget… Kan tro jeg var rastløs etterpå. Det bar videre med buss til Staten Island-båttur. Tok båten over og tilbake. Dvs. at jeg har sett frihetsgudinnen i levende live (hvertfall kjørt forbi med båt). Hadde trodd den var mye større egentlig.
Ellers har jeg tatt masse kjedelige bilder(som jeg skal legge ut senere). Shoppa litt for mye fordelt på 4 dager, og kosa meg masse. Vi har spist masse god mat og jeg lukter tåfis ca. 24 timer i døgnet.
Mye gåing, og i morgen håper jeg at jeg har tid til å finne nike-store så jeg kan kjøpe meg skikkelig gode sko!
På onsdag bærer det videre til San Fransisco, så jeg skal prøve å ikke shoppe mer før vi kommer dit. Litt kult å ha penger til mat der hvertfall.
Skriver igjen om noen dager. Dette er første gang jeg har hatt tilgang på pc, og vil ikke bruke for mye tid på internett her.
-Pis æout, New York!! Natta 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg