San Fransisco!

Skulle gjerne lagt ved bilder til dere, men jeg har ikke funnet ledningen jeg trenger enda =/ Uansett, San Fransisco er FANTASTISK!! Utrolig vakker by, med sjarmerende cable cars i gatene og flott utsikt. Veldig rolig her og det er superdigg! I morgen drar vi videre med buss til LA. Kjører Highway 1, så det blir spennende.

Jeg skal tilbake hit! Det vet jeg sikkert. <3

Så den feiteste dama her om dagen!! Helt psykosvær. Hun var kanskje høyden min i diameter. Jeg klarte nesten ikke la være å stirre. Men når man ser utvalget på alt i butikkene og kakene som er overalt, så skjønner man hvorfor de er sånn også og det står stor respekt av å tørre å gå ut i offentligheten når du er så stor. Tenk på selvtillitten hennes, det er ikke sikkert hun har så mye av det, men hun trosser det og går ut fordet. Jeg liker å tenke sånn jeg 🙂 Er det feil?

Lover at det kommer bilder etterhvert av denne nydelige og supersjarmerende byen!! Rekk opp hånda alle som ikke liker byen, så får jeg perfekt sikt til å slå deg i magen. Neida, eller joda, eller folk kan egentlig få mene hva de vil, men liker du ikke San Fransisco så mener du feil!

Her ser du en cable car i SF. Øya i bakgrunnen viser Alcatraz. En fangeøy hvor de verste kriminelle satt en gang i tiden. Vi var der og det var veldig facinerende å se. Du må gjerne lese litt om det, for det er skikkelig spennende faktisk.

– Fred ut

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg