San Fransisco!!

San Fran er helt fantastisk!! Helt utrolig flott, med rene gater og hyggelige folk. Jeg fikk en sånn fantastisk ro der, som jeg bare kunne drømt om både i Norge og NY. Det første jeg tenkte var “her vil jeg bo”. Og det vil jeg fortsatt. Må bare finne ut hvordan.

Så, hva gjorde vi de tre dagene vi hadde til rådighet i SF. Først var det selvfølgelig å se seg litt om. Det gikk hele den første dagen til. K, V og jeg tok Cable Car til Union Square og kikka litt, men der trenger du absolutt mere tid. Dagen etter var vi på alcatraz (tror jeg, gikk litt surr i dagene) og det var en dødskul opplevelse!! Hvis du ikke vet hva det er så må du google det, for det er faktisk skikkelig interessant.. Det er i korte trekk et gammelt fengsel.

Dagen etter det var jeg utslitt og ble på hotellrommet, mens de andre besøkte hippiebyen. Det hørtes dritkult ut, men jeg merket at jeg måtte ta det litt med ro for å ikke kræsje helt. Så var det på tide å dra videre til LA. Det var en laaaaang busstur!! Fyttikatta!! Kjenner det stoffet i rumpa når jeg skriver om det nå… au…

Her kommer vi opp bakkene med Cable Car og da står selvfølgelig halve skolen og ser på oss og vi ble plutselig en attraksjon som alle ville ta bilde av. Jeg ler…

 

Alcatraz:

Bakkene i SF er veldig bratte. Det merket jeg da jeg tok turen opp i Sjømannskirka (norske kirken der). Måtte bare innom og se hva det var for noe og om det var like norskt som hjemme. Det var det… Så jeg gikk.

– Fred ut!

4 kommentarer
    1. oi, oi, oi, San Fransisco 😀 Så kuult!
      Har det fengselet blitt brukt i en film? Hehe, sikkert mange fengsler men. Er kanskje litt på jorde nå, men det så kjent ut 😛 haha!
      Likte headeren din utrolig godt foresten 😀
      Bra motto!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg