Savn… Les Miserables

Jeg savner samholdet! Savner samarbeidet for å få til en så bra musikal!! Det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme og den blir bevart dypt i hjertet mitt.

Lære nye ting…

Smil…

Glede……….

Kule kostymer…

Mye venting…

Latter og tull…

Yrkesskader…

Varme smil…

Støtte…

Samarbeid og varme…

Tull og tøys…

Mer venting…

Jeg savner alle disse følelsene! Alt dette! Men alt er godt bevart i minnet og nå skal jeg ta med meg erfaringene og brgynne på mitt eget 🙂

– N

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg