Ustabil sa du???

Kroppen er råtten og jeg vil egentlig bare at denne dagen skal være over. Hver gang dette skjer så husker jeg hvorfor det er så lenge siden sist. Jeg er helt ødelagt, vil gråte og spy. Det var så ille natt. Fikk ikke sove, bare lå å ristet. Helt jævlig! Og nå må jeg rydde i tillegg….

Jeg vet med meg selv at jeg faktisk kan ha det gøy med å drikke litt, eller ikke det hele tatt. Alikevel klarer jeg å helle i meg glass på glass med diverse dritt.

 

Denne sangen har jeg dilla på om dagen! Den er seriøst fantastisk og passer så godt til humøret jeg er i nå. På en måte vil jeg bare gråte, men på en annen måte så er jeg skikkelig lykkelig om dagen. Alikevel er det et tomrom, som ikke er ferdiggrått enda. ENJOY!

 

– Fred ut

 

22.04.12 – Angående Alkohol

På grunn av mye medisiner har kroppen min tålt fint lite alkohol de siste årene. Jeg har fått en kraftig fysisk reaksjon etter hver gang jeg har drukket. Har virkelig fått føle på kroppen hvorfor Bipolare blir anbefalt å ikke drikke! Det siste året har jeg jobbet med å finne ut av hva jeg kan gjøre for at kroppen skal tåle alkoholen. Jeg har funnet mine forhåndsregler. Disse er individuelle for alle, så jeg vil ikke dele dem her. Håper du har funnet din gyldne middelvei. Det har jeg. Fredut!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg