Langdistanse

Jeg må distansere meg fra fortiden. La alt som har vært være og fokusere på det som er her og nå. Fremover. Jeg lar altfor ofte fortiden innhente meg og jeg lar meg knekke av den. Nå må alt som har vært, bare være der. Fokuset må stå på fremtiden. Ja, jeg har opplevd mye dritt, men jeg har jo bare blitt sterkere av det. Og nå må jeg bruke den styrken på å holde fortiden borte.

Jeg har akseptert at jeg har blitt som jeg har blitt på grunn av den og ofte kan jeg se en sammenheng med hva som har vært og hvorfor jeg reagerer sånn og slik. Men jeg trenger ikke gå for mye inn på det allikevel.

Jeg tar paraplyen og holder regnet borte, hihi =)

– N



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg