I en boble

Jeg lever i en boble om dagen. Hvordan blir det når jeg kommer ut av den? Blir jeg deprimert, manisk, eller bare meg selv. Jeg drukner i mine egne tanker og aaaner ikke hva jeg skal bruke dette året på. Den gladhetsfølelsen som jeg kjente så lykkelig på for en ukes tid siden er borte, selvom jeg fortsatt er glad så er det ikke så overdrevent som det var.

En ting jeg synes er vanskelig med å være bipolar er at jeg vet ikke hva som er meg. Er jeg den glade, deprimerte, likegyldige, lykkelige…? Jeg husker at jeg har kjent igjen “meg selv” for en liten stund tilbake, men denne boblen er ikke meg. Det føles ikke ut som jeg er tilstede. Her og nå. Ekkel følelse.

Men jeg vet at den kommer til å gå over. Få et eller annet utslag for så å finne tilbake igjen til meg sjæl. Det er bare litt ubehagelig nå.

– Post secrets

1 kommentar
    1. Du er en sterk jente Nina, som jeg misunner på mange måter!
      Du klarer deg nok kjempe fint når du kommer ut av boblen også, der er bare en rar føles i starten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg