Litt roligere idag

Nå har ting sunket litt og tankene fått bearbeidet seg litt.

Vi flytter inn i nyoppusset leilighet på Bekkestua 22 september. I mellomtiden må vi bo hos moren til Henrik. Her har vi et eget rom og blir skjemt bort med middag, så det er jo chillbill. Huseier er fortsatt like kjip, men vi vet han taper saken hvis han prøver uansett! Jeg skal til legen i morgen å få legeærklæring på at jeg blir syk av soppen i huset, så da har vi alt på vår side. Knall!

Ellers er det mye som skjer i hodet mitt om dagen. Det er veldig slitsomt, men sånn er vel livet..

I morgen skal jeg på vurderingssamtale på Sikta (Psykiatrisk Døgnseksjon). Der har jeg vært før, i 2009, og skal antakeligvis dit igjen for å regulere medisinene og få en ny verdering/utredning i forhold til diagnosen min. Også skal vi stabilisere en hverdag. Det blir nok godt, men litt dritt også i og med at jeg klarer meg så bra på egenhånd om dagen. Men jeg vet at jeg trenger det. Få alt ut og få bearbeider alt det nye i livet mitt, som ikke er snakket om med fagpersonell enda. Skal holde dere oppdatert.

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på bloggen! Setter utrolig stor pris på det 🙂

– Fred ut

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg