Bloggen har blitt bok!

For en tid tilbake skrev jeg et blogginnlegg med tittelen: “Hei Verden. Jeg er psykisk syk.”

Med dette innlegget inspirerte jeg meg selv til å lage bok ut av bloggen. I boken har jeg skrevet om mitt liv som psykisk syk og Bipolar, og veien gjennom psykiatrien. Jeg har brukt blogginnleggene mine som utgangspunkt og skrevet “kommentarer”, som for eksempel erfaringer jeg har gjort meg – eller hva jeg har lært av de ulike innleggelsene mine osv.

Boken kan du kjøpe ved å sende en mail til [email protected]. Den koster 200 kr + 35 kr. i porto. Husk å skrive adressen din i mailen.

Tusen takk for at DU viser din støtte!!! 🙂
Fred ut! -N

13 kommentarer
    1. Så flott at du har fått gitt ut bok om dette med Bipolar lidelse! Inntil for et år siden hadde jeg ikke hørt om dette, men nå har tre stykker jeg kjenner informert om folk i sin familie og vennekrets som har fått konstatert Bipolar. Jeg skal tipse dem om denne bloggen din og informere om boka!
      Ha en fin dag. 🙂

    2. Kjempeflott gjort! Håper den selger unna så det kost etter, mange som burde sette seg litt inn i denne lidelsen. Noe av det mest provoserende jeg vet er folk som mener at om man ikke er sjuk i kroppen så er man frisk.
      Lykke til videre 🙂

    3. Jeg hadde selv diagnosen Bipolar diagnose i fire år, før de nå har kommet frem til at jeg butter mer mot det schizofrene spekteret. Skrev en bok som jeg hadde planer om å gi ut, og faktisk fant jeg et forlag som ville “ha den,” men mine “second thoughts” sa meg at jeg burde vente. Og det tror jeg nok var lurt, i og med at hele boken handlet om Bipolar lidelse, og årene før legene begynte å mene noe annet om sinnstilstanden min.
      Veldig bra at du har laget en slik bok. Hvilket forlag brukte du? 🙂

    4. Elsker hvordan du skriver innleggene! Designet var kjempe fiiint<3 Hadde blitt glad hvis du tok en tur innom min blogg tilbake! (du trenger ikke å kommentere, bare ta en tur innom) Hvis du vil 🙂

    5. Wow, så utrolig bra gjort! Håper du får solgt godt!:) Skulle gjerne ha kjøpt en bok av deg, men akkurat nå for tiden har jeg ikke penger i det hele tatt, hehe..

    6. Gratulerer så masse med bok. En veldig nyttig bok synes jeg, og som omhandler den Bipolar som diagnosen egentlig var før den ble en samlingsdiagnose. Jeg er i mot den samlingsdiagnosen og skrev i går ett blogginnlegg om nettopp dette. Hvor personlighet enkelt forveksles med bipolar og diagnosen settes feil, fordi spekteret på sykdommen nå er så stort.
      Hadde satt pris på om du også ville delta i debatten på posten min. Meninger fra en med “skikkelig” Bipolar hadde vært veldig bra.

    7. ja å skrive om sine vansker har ofte hjulpet veldig mange.det at du er så ærlig er utrolig flott<3
      sender over varme tanker og ønsker deg en riktig god dag<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg