Værsågod neste…

Da var det kyssesyken som står for tur. Vi som trodde 2012 skulle bli et bedre år enn 2011..

Den gang ei. 5 sykehusbesøk på en uke er mer enn hva jeg har tålmodighet til. Dog ulike “sykdomer” på hvert besøk. Nå er jeg seriøst i ferd med å gi opp livet. Ikke misforstå, jeg vil leve, men bare gi totalt faen, legge meg under dyna og la livet ordne seg selv.

Jeg er så lei av at det bokstaveligtalt ALLTID skal være noe. 2011 var bare et maraton av sykdom og kjipe hendelser og vi trodde 2012 skulle bli et bedre år, og det starta bra, men nå ser det ut til at ulykken skal fortsette.

Jeg klarer ikke helt å tenke positivt nå, det tror jeg ikke du hadde klart heller hvis du hadde vært meg. Det får være måte på hvor mye motgang vi skal få her!!! DRITT!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg