Jeg skjelver..

Hei!

Idag har vært en lang dag. Fikk lite søvn i natt og stod tidlig opp for å dra på stranda. Tenkte at det kom til å bli chill, men når klokka nærmet seg fire var jeg helt slått ut. Jeg skalv da jeg kjørte hjem og tenkte det var fordi jeg var sulten. Tre timer senere hadde jeg fått i meg litt mat og var på vei i bursdag.

Jeg hadde en uendelig god lykkefølelse på veien dit, som jeg skrev om i forige innlegg. Da jeg satte meg på tbanen kjente jeg at jeg var skikkelig sliten. Sånn på nippet til å bikke over til depresjon sliten. Jeg tenkte at jeg måtte prøve å dra i bursdagen allikevel, men merket fort når vi kom dit og det ble folksomt at dette ikke gikk.

Jeg skalv fortsatt, prøvde å spise litt mer og satt der litt til, men måtte til slutt bare dra hjem. Så ringte samboeren min og spurte om jeg ville komme en tur dit han var.

Jeg tenkte at jeg egentlig trengte å være hjemme og slappe av, men så er det noe med denne lille sommeren vi har fått. Det er så sjeldent dette været, at jeg følte bare jeg måtte utnytte det til det fulle. De var heller ikke så mange og tok det veldig rolig, så da bestemte jeg meg for å ta meg en liten tur dit.

Nå merker jeg at jeg burde hørt på kroppen og blitt hjemme. Det var veldig koselig, men jeg skalv hele tiden og til slutt måtte jeg bare dra hjem derfra også…

Nå ligger jeg og ikke får sove (andre natt på rad) og kroppen roper til meg at jeg må ta det med ro og sove ut i morgen. Det har jeg ikke noe lyst til. Jeg som pleier å være så flink til å høre på signalene kroppen gir meg! Nå vil jeg bare ut og nyte været og hvertfall ikke gå glipp av noe.

Dårlig deal dette her…

Vi får se hva morgendagen bringer, men jeg må hvertfall legge meg tidlig i morgen. Det er helt sikkert.

Vil jo ikke akkurat at det skal gå nedover nå som det går så veldig bra! Skjelvingen er her enda, noe som er et veldig tydelig slitenhetstegn hos meg. Det er ikke alltid like lett å være flink pike og høre på hva kroppen vil.

 

Håper dere sover godt, eller har det veldig gøy ute et sted. Nå må jeg prøve litt til å sove. Jeg måtte bare skrive tankene mine.

God natt, da!

2 kommentarer
    1. Hei:)
      Jeg håper du føler deg bedre nå og at du har fått sovet mye.
      Synes du er veldig modig som tør å være så åpen.
      Jeg har stemt på deg og oppfordret alle vennene mine til å gjøre det samme:)

    2. Jeg vet veldig godt hvordan det er, særlig når det er sommer og sol! Hjelper det kanskje om noen nær deg setter ned foten for deg? Hver gang jeg gjør for mye så får jeg bare Pappa til å sette ned foten og si “Du FÅR ikke lov til å gå ut”. Jeg vet at det ikke nødvendigvis er å være så selvstendig, men det hjelper ihvertfall 🙂 Se om du får slappet av litt lille ninor! Glad i deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg