Til andre med psykiske lidelser, depresjon, diagnoser, eller bagasje

Jeg ønsker av hele mitt hjerte at alle som sliter psykisk skal få den hjelpen de trenger. Jeg ønsker at alle skal få oppleve at det kan gå bra, selvom man har en diagnose på papiret.

Jeg håper jeg kan bidra med å gå frem som et godt eksempel på hvor bra det kan gå. Jeg ønsker at vi, om ikke så alt for lenge, kan behandle psykiske lidelser på lik linje med fysiske lidelser og at folk kan få en litt annen forståelse for temaet.

Til andre som sliter psykisk: stol på deg selv og oppsøk hjelp. Ingen problemer er for små! Opplever du at du sliter, så har du krav på hjelp, UANSETT hvor stort eller lite problemet er.

Så håper jeg at de som sliter kan få en liten motivasjon til å stå på videre gjennom bloggen min eller andre hjelpemidler.

 

Love you all!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg