Lykke

Mobilblogg

Jeg er lykkelig for å være. Bare være. Selvtilliten er lav, men jeg er fornøyd bare ved å være i live og på beina. Mye har forandret seg de siste ukene. Jeg har blitt mer tilfreds og øver meg mye på å være her og nå og tilstede. Det er godt og fint. Ofte bruker jeg musikk for å finne roen. Jeg har også opplevd at jeg har sett livet mitt i et annet perspektiv. Før hadde jeg veldig dårlig tid med alt mulig. Jeg skulle forte meg å gifte meg og forte meg å få A4 livet, men vet du hva…? Det kan vente litt. Akkurat nå er jeg litt for opptatt med å finne en balanse i livet mitt og ha det fint.

4 kommentarer
    1. Fine bilder og gode innlegg :D. Du er kjempeflink til å skrive syns jeg :). Du gjør en utrolig bra jobb 🙂
      Ta en titt, og legge igjen en kommentar :-)?

    2. Hei!
      likte bloggen din. Kjekt du er så åpen og beskriver utfordringene dine på en forståelig måte:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg