Kaos i topplokket

Hei!

Nå bare måtte jeg sette meg ned og skrive litt. Jeg har det veldig fint om dagen, veldig fint. Men etter dager som denne, med mye som skjer på en gang, blir det mye mas oppi topplokket. Jeg har mange prosjekter gående på en gang og mange tanker i hodet som jeg sliter med og sortere. Hele tiden dukker det opp nye ting jeg “må” ordne og fikse. Er det en ting jeg er dårlig på er det å luke ut uviktige ting. Alt skal gjennomføres og helst skulle det vært gjort i går. Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å lese litt for å få tankene fokusert på én ting i stedet for hundre. Dager som disse vil jeg ikke kalle hypomane heller. Det er bare personligheten som stikker seg frem. Nina med alle prosjektene.

Et av prosjektene er ommøblering og utskiftning av diverse innbo. Ønsker å få leiligheten litt lysere og “lettere”. Vi skrev under kontrakt på leiligheten idag for et år til. Det var deilig å få det bekreftet at vi skal bo her videre. Da ble det ett prosjekt mindre (finne leilighet).

Gleder meg til ting roer seg litt og jeg får fullført noen av alle disse småprosjektene mine.. Så jeg kan få noen litt roligere dager. Det skal bli deilig. Og det må bare nevnes at siden det er så mange ting som skjer “in real life” nå, så har jeg ikke helt roen til og skrive disse hjelpe-innleggene jeg har lovet dere. Men fortvil ikke! De kommer.

Ellers er jeg veldig lei av Facebook, instagram, twitter og de fleste andre sosiale medier om dagen. Det blir for mange av dem! Facebook har jo ALT. Hvorfor ha tusen ulike??

Slenger ved et bilde av mitt fantastisk søte iPadcover fra Handelsportal. Alt for søtt!

Skrives plutselig igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg