1. Hei, jeg vil bare si at jeg rett og slett bare datt innom bloggen din i dag..Og ble helt forelsket, av bloggingen altså 😛
      Jeg fikk selv diagnosen bipolar affektiv lidelse da jeg var 19 år, og det er først de siste 4-5 årene jeg føler jeg har noenlunde kontroll. Som oftest blir det bedre med tiden. Jeg hadde type 1 i mage år, men nå har jeg fått ny diagnose, type 2, og det passer meg bedre der jeg er i livet nå, men det blir ofte sånn.
      Jeg er foresten 33 år nå,i tilfelle du lurte 🙂
      Jeg blogger også aktivt om det å være bipolar, angst, oppturer og nedturer…Men også mye tanker, og litt kjekke ting også, må det, ellers blir det så mye mas for meg syns jeg.Jeg er jo ikke bare BIPOLAR tross alt, jeg er jomeg også oppi alt dette.
      Men jeg syns det er viktig å dele, og jeg har fått mange gode tilbakemeldinger.
      Syns bare det var så artig å komme over bloggen din, for den minner så mye om min egen, min heter foresten Lenelenes Tankekjør, så en hvis likhet er det 🙂
      Kommer nok til å poppe innom her i nye og ne,keep up the good work!
      Lenelene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg