Note to self

Mobilblogg i natten:

Vær her og nå. Da har du det veldig bra. Når du fokuserer på nåtid går det alltid bra. Akkurat nå har jeg alt jeg trenger og er fornøyd med livet mitt. Her og nå har jeg mer enn nok. Akkurat nå er jeg fornøyd. Ikke tenk forover. Ikke tenk bakover. Tenk nå. I dette minuttet. Og akkurat nå, i dette minuttet, har jeg det fint.

Bli flinkere til å sette av 15 min til deg selv. 15 minutter av livet ditt hvor du fokuserer på nåtiden. God trening, gode resultater. Og av bare 15 minutter av 24 timer da! Effektivt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg