I morgen er vi i gang!

I morgen åpnes Verdensuka for psykisk helse i Asker Kulturhus. Det blir utrolig spennende og se om det dukker opp noen kjente fjes. Kjent, eller ukjent, jeg ønsker alle hjertelig velkommen til kulturhuset i morgen. Bli med å støtt åpenhet rundt psykisk helse!! Trykk HER for å komme til eventet på facebook.

 

Ellers kan jeg raportere om en rellativt hektisk helg. Jobber med et blogginnlegg til dere om åpenhet rundt psykiatri nå. Jeg ønsker å vie dette temaet litt oppmerksomhet i forbindelse med uka.

 

God natt, kjære lesere 🙂

Jeg hadde blitt VELDIG glad om du vil “like” siden min på Facebook HER.

1 kommentar
    1. Vil gjerne stille opp her hjemme i Kirkenes på foredragene å slikt, men tør ikke. Har for mye angst for tiden. 🙁 Er ny leser her inne, er på jakt etter likesinnede. 🙂 Selv om jeg skriver om hverdagen som emosjonelt ustabil, så blir det litt tull også.. Man må kunne smile å le som psykisk syk. 🙂 Jeg ønsker deg alt godt, å kommer til å lese framover når jeg setter meg ned om kveldene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg