Takk! (og litt om KiD-kurset)

 

God kveld, kjære lesere.

Takk for at DU har besøkt bloggen min. Jeg er evig takknemmelig for hver enkelt av dere lesere. I går toppet vi nok en gang både besøkende og sidevisninger på bloggen, noe jeg synes var superstas! Fikk faktisk litt adrenalinkick da jeg tenkte på at så mange flotte mennesker hadde besøkt MIN blogg OG lest så mange av innleggene mine. Det er så hyggelig!

Takke for mange gode tilbakemeldinger på gårsdagens blogginlegg om Rybak (Du kan lese det HER). Det var utrolig stas å få så mange kommentarer, og “helt ok” at så mange av dere var enige med meg.

 

//weheartit.com

 

Idag har jeg vært på 6. kursdag på Kurs i Depresjonsmestring (KID). Det går sånn passe. Jeg synes kurset er veldig interessant og spennende, men jeg kan ikke si at jeg får så veldig mye ut av det akkurat nå. Kanskje er det fordi jeg ikke er så veldig deprimert om dagen, kanskje er det fordi jeg har veldig mange andre prosjekter på gang samtidig, kanskje er det andre grunner, jeg vet ikke.

Det er uansett et nyttig og viktig kurs, så jeg møter opp, noterer, deltar og jobber med stoffet hjemme. Ikke på samme måte som kurset er lagt opp til, eller som jeg forventet at jeg skulle gjøre da jeg startet, men alt er bedre enn ingenting. Planen med det er at jeg kan jobbe med arbeidsheftet og teknikkene nå som jeg er litt oppegående og at jeg skal kunne bruke det aktivt når depresjonen stikker innom igjen.

Les mer om KID-kurset HER.

 

I morgen skal jeg på en ungdomsskole og holde foredrag om psykiske lidelser. Jeg har skikkelig vondt i magen, og gruer meg litt, men gleder meg mest.

 

Noen som har noen andre spennende prosjekter på gang om dagen?

 

Følg meg gjerne på facebook. Trykk på bildet over for å komme til facebooksiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg