Fremtidsmappe

God kveld 🙂

I går fikk jeg et kjempebra tips fra en leser som jeg gjerne vil dele med dere.

Vi trenger alle litt oppmuntring innimellom. Noen mer enn andre, men dette er litt hva du ønsker å gjøre det til selv.

 

Fremtidsmappe. En mappe hvor du kan samle alle gode planer og tanker om fremtiden.

Bilder og tekster for steder eller land du vil besøke, mål i fremtiden, drømmejobben, bryllup, dyr, ønskeliste, ting du ønsker å lage/produsere (sy eller stikke osv.), bilder av drømmehuset/stua/andre rom eller ting. Du bestemmer hva du vil ha i DIN mappe.

Jeg skal begynne på min nå! Så skal jeg ta den frem når livet skulle slår seg vrangt igjen.

 


//http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7qhk2CDTE1r4zgh9o1_500.jpg


Du kan besøke facebooksiden min HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg