Boktips, selvhjelp

Mobilblogg:

Får ikke sove så da leser jeg litt i denne fantastiske boken.

Vet jeg har anbefalt den før, men til dere nye lesere: dette er absolutt en bok du burde lese hvis du ønsker å komme mer i kontakt med deg selv og leve her og nå.

Litt vanskelig å lese. Mange vanskelige ord, men leser du sakte nok og tar pauser skal det nok gå fint.

Da jeg kom litt inn i boken klarte jeg ikke legge den fra meg! Jeg kjente på kroppen at det virket.

Selve stoffet er tungt, men jeg er ingen “leser” og jeg klarte å komme meg gjennom den. Det handler mest om å tolke det du leser til ditt eget, slik at du får mest mulig uttelling for det.

Har lest den flere ganger. Nå bruker jeg den som et verktøy i mange ulike settinger.

Første gang jeg leste den gjennomgikk jeg en stor forvandling både utad og inne i kroppen.

Anbefales på det sterkeste! Alle, syk eller ikke, kan lære MYE av Echart Tolles bok “Lev her og nå”.

Natta 🙂

4 kommentarer
    1. Kjære deg! Vi jobber med en markeds undersøkelse om bloggging. Alle som deltar i spøreundersøkelsen får et gave kort som premie for deltagelse. Kan du hjelpe oss? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg