Påsken 2013

Goooood kveld/natt 🙂

Da har jeg endelig sunket ned i sofaen hjemme i leiligheten etter en finfin påskeuke på fjellet og en laaang biltur hjem.


//Instaphoto: tankekjor (altså megsjæææl)

 

Det har vært tur på beina og i bakken og en del jobbing i varmestua, skiutleia og i puben. Greit å tjene litt ekstra kæsj. Moro var det også. Jeg elsker sånt stress med masse mennesker og mye å gjøre (det er det jeg savner med McDonalds (JA, Jeg savner McDonalds noen ganger!!)).

Det eneste minuset var at jeg måtte sitte inne og se ut på det fine været og alle som koste seg i sola. Så jeg håper noen av dere har solt dere litt ekstra for meg???

I tillegg var Instagram spammet av sol-, ski-, hytte- og påskebilder. Det hjalp ikke akkurat…

…Men jeg fikk kose med denne lille kosebamsen her i timesvis og da var alt greit.

//Instaphoto: tankekjor (my new bff<3333333)

 

Etter lange dager var det sykt digg å legge seg i senga og spise pottis!

Dagens høydepunkt.

 

Utenom å oppdatere meg på Instagram brukte jeg internett veldig lite. Jeg hadde lite kontakt med omverden hele uken og hadde mobilen min på “Ikke forstyrr”-modus i flere døgn.

Det var utrolig deilig. Føltes som å være i en boble utenfor virkeligheten. En pause. Akkurat det jeg trengte.

 

Så kjørte vi hjem.

Jeg ble litt lei av kø…. Både på vei til fjellet og hjem igjen….


// Privat

 

Nå skal jeg slite ut sofaen litt til før jeg pakker ut litt mer og hopper i senga vår som jeg virkelig har savnet.

Borte bra, men hjemme best.

 

Håper alle har husket å stille klokka?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg