16. mai – barnehagenes 17. mai

Hei på deg!

Idag har jeg vært i barnehagen og feiret 17. mai en dag ekstra. Ingenting er som gleden disse barna viser over en sånn dag!

Er ganske sliten nå, fysisk, men det er så sykt verdt det når jeg sitter igjen med alle smilene og klemmene fra barna. Det er helt herlig!


// http://weheartit.com/entry/61360464/via/Another_Brick_In_The_Wall

Jeg er så utrolig glad for at jeg klarer å jobbe litt, og særlig i barnehage. Får så mye glede av det og ekstra deilig er det å føle seg nyttig og litt flink til noe.

Selvom jeg er syk betyr det ikke at jeg ikke duger til noe. Selvom jeg er syk kan jeg gjøre mye og jeg kan gjøre “normale” ting som å jobbe!

 

Ønsker alle en superfin dag i morgen og en fin pinsehelg! 🙂

Sliter skikkelig med å finne ut om jeg skal ha på bunad eller kjole! Hva skal du ha på?

3 kommentarer
    1. Det blir olabukse på meg 😛 kjole høres altfor kaldt ut og bunad har jeg ikke. Du burde ha bunad 🙂
      Det å jobbe i barnehage er koselig 🙂 jeg har jobbet med barn i 7 år, jeg er sykemeldt for tiden, men håper på å komme tilbake i jobb etterhvert 🙂
      Ha en flott 17.mai 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg