Takk for meg!

Hei fintfolk 🙂

Idag har jeg vært å holdt foredrag for Mental Helse på Grorud og Løkta Aktivitetssenter. For et fantastisk publikum og for en hyggelig gjeng!!

Jeg er så utrolig takknemlig for å få slike forespørsler. Det varmer hele meg!

 

 

I tillegg har jeg benyttet sjansen, da jeg først var i byen, til å møte et par venninner jeg ikke har sett på år og dag! Veldig hyggelig 🙂

Hverdagen er hektisk for tiden, men det er sånn jeg liker det. Trives godt med organisert stress. Utfordringen min er bare å sette av tid til hvile, mat og trening. Jeg jobber med den saken! Lover.

 

Håper alle har det fint og at det går bra for dere som har eksamen om dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg