Eksamensoppgave om meg

Hello!

Det er så utrolig stas å bli spurt om å være intervjuobjektet til folk! Både for skoleoppgaver, eksamner og andre anledninger.

I kveld vil jeg dele en eksamensoppgave som ble skrevet/laget nylig av Linda Olander. Resulatet ble en velfortjent 5´er, men hun får 6´er av meg!

 

 

Dersom teksten blir for liten å lese kan du holde inne “ctrl” og trykke på plusstegnet (+) på tastaturet ditt. Når du skal ha skjermen tilbake i normal størrelse holder du inne “ctrl” og trykker på minustegnet (-).

Teksten kan bli litt uklar, men jeg håper du orker å lese den allikevel.

 

 

 

Fikk du lest det? Hva synes du?

En fortsatt god helg til deg 🙂

4 kommentarer
    1. Litt rotete skrevet, men en fin artikkel, og et veldig ryddig og fint oppsett med fine bilder! 🙂 Er ikke fan av tittelen, men alt i alt så syns jeg hun har gjort en bra jobb! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg