Sverige og tanker i natten

Dagene går i berg og dalbane. Ene timen er det bra og ingen bekymringer, andre timen er det nedtur. Jeg prøver å holde meg litt i aktivitet og gjøre hyggelige ting.

Idag fikk H og jeg være med et vennepar til Sverige. Det var en positiv opplevelse for meg og jeg fikk tenke på noe annet for noen timer (og svidd av noen kroner!!).

Vi fant denne på veien! Haha! Her gidder vi ikle gjøre mer enn vi må, nei!

Det er en slitsom periode nå som vi bor litt her og der og på “pikerommet”, men jeg prøver å ta vare på alle de positive tingene som skjer rundt meg og nyter de gode timene.

Selvfølgelig holder det meg ganske oppe at vi snart skal flytte. Hvis ikke så tror jeg ting hadde raknet litt etter litt. Men nå har jeg noe veldig fint å se frem til om ikke så alt for lenge og jeg skal nok klare å holde meg på bena til flyttingen er overstått. Da kan jeg endelig slappe skikkelig av og nyte friheten. Håper jeg.

Selvom jeg gleder meg veldig prøver jeg å ta en dag av gangen.

Dette var et mobilblogginnlegg. Funker det? Og hva synes du om det nye designet?

Natta 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg