Jeg tar ferie

Da var huset vasket, bagen pakket og vi er klare for nok en hyttetur. Nå som vi har kjøpt leilighet blir det ikke så mye penger til ferie, så da må vi dra nytte av Norges natur og hyttebesøk. Det går faktisk overraskende bra!

 

Jeg har gledet meg til denne turen lenge og gleder meg til å chille max med gode venner, langt fra sivilisasjon. Magen min gleder seg også.. Den lever sitt eget liv og gir meg mageknip fordi jeg gleder meg så mye. Sånn har magen min vært siden jeg var liten.

Du har kanskje lest at den lever sitt eget liv når jeg gruer meg til ting (Hvis ikke kan du lese det HER), men den gir meg også mageknip når det er noe jeg gleder meg skikkelig til.

 

Da jeg gikk på barneskolen hendte det stadig vekk at jeg ikke fikk vært med på ting fordi jeg hadde vondt i magen. Jeg gleder meg så mye til nissefest og karneval at jeg fikk vondt i magen og måtte bli hjemme. Ironisk?

Gjennom årene har jeg hvertfall lært at med en gang jeg faktisk drar på ting jeg gleder meg til, forsvinner mageknipet med en gang. Heldigvis.

 

Nå skal jeg pakke meg helt ferdig og legge meg tidlig så det blir fortere i morgen.


// weheartit.com/entry/69102330/search?query=depressed

 

Det kommer nok ikke noen blogginnlegg den kommende uken. Nå tar jeg ferie fra facebook, blogg, mail og all elektronikk.

Eller nesten, da…

Du kan fortsatt følge meg på Instagram. Der kommer jeg til å oppdatere litt innimellom for å vise dere et vakkert stykke Norge og hvor mye jeg koser meg.

Instagram: Tankekjor


// weheartit.com/entry/69084947/search?page=7&query=sea

Ønsker alle en fantastisk uke, enten om du jobber eller har ferie 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg