Gårsdagens radiointervju med P4

Hei alle flotte mennesker 🙂

Da har jeg tatt til mot og skal herved publisere radiointervjuet jeg var med på igår på P4s radioprogram 17.30.

Jeg har lagt det på youtube for jeg skjønte ikke hvordan jeg lastet opp lydfiler her, men dere må gjerne kommentere under dette innlegget når dere har hørt intervjuet.

 

Kopier og lim inn denne linken: http://www.youtube.com/watch?v=_Rm53-teG9Q

ELLER TRYKK HER for å komme til intervjuet

 


// weheartit.com/entry/66040339/explore?pgx=EntryNotBoxed

 

P.S. Det er ikke lov å le!

Ha en fortsatt fin dag, alle 🙂

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg har gjort endel research, og deg i avisen online, og tenkte jeg kunne legge igjen en melding. Psykologi/psykiatri har lite svar på det som kalles “psykiske lidelser”. Det virker som pseudoreligion, hvor religiøs forståelse har blitt erstattet med piller, som ikke fikser problemet. Faktisk i korrekt religion så lærer man ut monoteisme, dvs En Gud, Over Himlene og Jorden. Og man lærer at Satan er i idoldyrkning. Det er de som tror på Gud, og de som tror på idoler. Tror du på Gud, burde du kanskje reflektere mere over religiøse ting. Freud, Jung og Co, har ingen svar på slike ting, selvom mange lever den kontemporære vrangtro at de gjør dette.
      Fred være med deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg