Jeg logger meg av

Da har jeg endelig landet i senga etter to hektiske uker. Etter 6 13-timersdager på rad og mange store opplevelser er jeg ganske tom og klar for å logge meg av verden for et par dager.

God start at jeg ikke finner mobilen min. Det kjennes helt greit.. Deilig, faktisk! (Men jeg får vel lete etter den i morgen.)

Mye skal synke inn nå. Foredrag, bryllup og forestillinger. Det har kanskje vært den mest opplevelsesrike uka jeg har hatt i mitt liv!

Vi vant pengene fra Askerfondet, noe som betydde utrolig mye for oss og som gjorde at vi kunne gi det lille ekstra til deltakerne våre. De har den siste timen proppet seg fulle av godteri, boller og brus og hatt en koselig avslutning på et vellykket prosjekt. Jeg er utrolig stolt av alle sammen og det var veldig gøy å se dem på scenen idag og i går.

Nå ser jeg frem til en noe roligere hverdag, men også nye og spennende prosjekter!

Jeg begynner med å logge meg av verden for et par dager. Etter det skal jeg dele bilder og tanker med dere. Først skal jeg rydde et noe rotete hus og gjøre det om til en hjem igjen.

Det ser sånn her ut i hele huset….

Jeg lover å skrive mer om alt dette senere. Kanskje ikke i morgen, men snart. Titt gjerne innom igjen!

Over og ut!

2 kommentarer
    1. Du er utrolig flott i alt du gjør. Lurte på når den artikkelen i Budstikka
      stod på trykk.
      Ønsker deg god hvile og krefter…

    2. Hei Nina Emilie 🙂
      Vet ikke hvor jeg skal begynne ,men først gratulerer med gjennomført forestilling og all publisitet.
      Jeg har noen spørsmål da jeg først i høst oppdaget at jeg er bipolar.
      Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne og hvor jeg kan få hjelp. Jeg har scrollet ned bloggen din og er litt oppdatert ,men jeg har fortsatt mange spørsmål.
      Jeg lurer bare på hva slags hjelp jeg har rett på og hvor.
      Jeg har vært hos legen og fortalt det ,men han kan bare skrive en sykemelding.
      Jeg tuslet ned på Nav og fikk ett grønt papir som jeg skal fylle ut og sånn men det er greit og vite litt mer.
      Hva har man feks rett på?
      Jeg bor sammen min samboer men jeg kan ikke snylte på han dvs at vi har separat økonomi.Jeg håper jeg får bostøtte og støtte til mat pluss andre utlegg.
      Jeg vet rett og slett ikke hva jeg har rett på.
      Er det lov og spørre hva du gjør og får?
      Hvordan du får til terapi og psykolog.Hva det koster og hvem betaler det?
      Håper på svar.
      Ser du skal ha en pause så venter tålmodig på svar:)
      M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg