Lovet kriseplan

God kveld!

Det tok litt lengre tid å skrive kriseplanen for dere enn jeg hadde trodd (+ at jeg ikke stresser med noe akkurat nå). Jeg vil ikke poste direkte planen som er skrevet til meg, det blir litt for personlig, så jeg prøver å gjøre den litt mer publikumsvennlig og det tar tid.

Jeg håper jeg rekker å gjøre den ferdig i morgen tidlig. Hvis ikke må du bare smøre deg med tolmodighet 🙂


// weheartit.com/entry/83218925/search?context_type=search&context_user=taywilson1&query=Sleep

Natta, søte mennesker!

3 kommentarer
    1. Hei, lurte på om jeg kunne få oppskriften på browniesen du lagde på når du hadde foredrag den var så god!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg