Årets Frivillighetspris 2013

Jeg er avhengig av mange ting. Bland annet gode tilbakemeldinger på det jeg gjør. Dette må være en av de største annerkjennelsene jeg kan få, og det motiverer meg veldig til å fortsette kampen om åpenhet rundt psykisk helse.

Jeg er en av to vinnere til Årets Frivillighetspris i Asker Kommune.

Det er en stor annerkjennelse, ære og glede å få denne prisen fra hele kommunen, utdelt av ordføreren. Det er utrolig stas og jeg er så utrolig takknemlig!!!

Det var altså to vinnere av prisen i år. Da jeg hørte nominasjonsteksten til den andre personen ble jeg ydmyk over å få dele prisen med en så engasjert person. Han driver med masse frivillig arbeid med innvandrerne i Asker Kommune. Sånne ressurspersoner som han trenger verden flere av!!!

Jeg må nesten få takke min kjæreste Thea, som nominerte meg med en rørende og fin nominasjonstekst. Tenk at hun sitter i England og følger med på alt jeg gjør. Det rører meg, og jeg er evig takknemlig! 

Også må jeg få si tusen takk for at akkurat DU leser bloggen min!!! Og dere skal ikke se bort i fra at jeg har noen planer for 2014 også!

 

(Jeg har foreløpig bare mobilbilder, men tatt gjerne innom igjen om noen dager så skal jeg legge inn noen speilrefleksbilder også)

Les om Frivillighetsprisen ved å trykke HER.

There´s no need to be perfect to inspire others. Let people get inspired by how your deal with your imperfections.” 

Minner om Instagram-julekalendere min. Følg meg på @tankekjor 

Ønsker deg en god helg videre!

7 kommentarer

Siste innlegg